Specjalista ds. Administracyjnych z j. rosyjskim/ukraińskim

Co oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia, składający się z podstawy oraz premii, oraz pracę pełną wyzwań.
  • Elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze i zgranym zespole doświadczonych specjalistów.
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy.
  • Indywidualny budżet szkoleniowy oraz bibliotekę firmową.
  • Możliwość awansu w strukturze firmy.
Czego oczekujemy od Ciebie:
  • Minimum 4 miesiące doświadczenia na takim samym bądź podobnym stanowisku (warunek konieczny).
  • Wymagana jest dobra znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego w połączeniu z biegłą znajomością języka polskiego (warunek konieczny).
  • Umiejętności obsługi pakietu MS Office / Google Docs.
  • Efektywne posługiwanie się środkami komunikacji, w tym e-mailem, telefonem.
  • Odpowiedzialności , skrupulatności, zdecydowania w działaniu.
  • Umiejętności zarządzania własnym czasem i organizacją pracy.
  • Umiejętności pracy w zespole, współpracy i komunikacji z innymi członkami zespołu.
  • Wysoka kultura osobista, dbałość o profesjonalne zachowanie w relacjach zarówno wewnątrz firmy, jak i w kontaktach z klientami czy partnerami biznesowymi.
Mile widziane:
  • Wykształcenie kierunkowe, preferowane administracyjne.
Zakres obowiązków:
  • Kierowanie sprawami związanymi z dokumentacją personalną pracowników, dbając o precyzję i poufność.
  • Aktywne zarządzanie bazą danych, zapewniając aktualność informacji i łatwy dostęp do potrzebnych danych.
  • Efektywna komunikacja z lokalnymi koordynatorami w celu zapewnienia płynności działań
  • Utrzymywanie profesjonalnego kontaktu z urzędami i instytucjami, dbając o zgodność działań firmy z obowiązującym prawem.
  • Skuteczne reprezentowanie firmy w relacjach z zewnętrznymi organami.
  • Zapewnianie profesjonalnego wsparcia pracownikom w kwestiach administracyjnych.
  • Sprawne wykonywanie różnorodnych zadań administracyjnych, zapewniających efektywność codziennego funkcjonowania biura.
Masz dodatkowe pytania?
Nasza HR Managerka, Alvina Varakina, chętnie na nie odpowie. Możesz się z nią skontaktować pod numerem +48728518695.
UWAGA!
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach przesłanych w odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Respekt Personal Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lubiczu Górnym zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Respekt Personal Group Sp. z o.o. moich danych osobowych uzyskanych w procesie rekrutacji przez okres 1 roku od daty przesłania niniejszego dokumentu na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem danych jest Respekt Personal z siedzibą w Lubiczu Górnym przy ul. Widokowa 8 lok. 87-162. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Przyłącz się do naszego zespołu i rozwijaj karierę w firmie, gdzie Twoje umiejętności są cenione, a wsparcie w osiąganiu sukcesów gwarantowane. Jesteśmy przekonani, że Twoje doświadczenie i entuzjazm wniosą cenny wkład w naszą wspólną przyszłość!